Takuu, Vahinkovakuutus ja Palautuskäytäntö
Takuu
Takumme kattaa kaikki materiaalien tai valmistusvirheisiin liittyvät viat 2 vuoden ajan. Takuu EI kata repeämiä, tahroja tai muita käytöstä aiheutuneita vahinkoja (Tämä ei koske lemmikkisänkyjä, sillä tarjoamme niille jopa 12 kuukauden takuun. Tämä sisältää muun muassa puremavauriot).Koiransängyt
Epätodennäköisissä tapauksissa, joissa koiransänky vahingoittuu tai repeytyy, esimerkiksi suurten koirien terävien hampaiden vuoksi, arvioimme aina jokaisen tapauksen erikseen. Vahingon laajuuden perusteella tarjoamme yhden tai useampia ratkaisuja, jotka katsomme tarkoituksenmukaisimmiksi. Varaamme oikeuden tarjota käytännöllisin ja optimaalisin ratkaisu vahingon tason ja kunkin tapauksen olosuhteiden perusteella.
Alennus – Monet koirat kiintyvät sänkyihinsä. Vaikka sängyssä olisi pieni repeämä, voi olla järkevää pitää se. Tällaisessa tapauksessa tarjoamme alennuksen.
Korjauspaketti + alennus – Pienissä vaurioissa sängyn pieni korjaus voi usein riittää. Jos päätät korjata itse, lähetämme sinulle käyttäjäystävällisen korjauspaketin veloituksetta ja annamme alennuksen.
Korjaus + alennus – Vakavammissa vaurioissa taitavat ompelijamme voivat korjata sängyn puolestasi. Kustannamme kaikki palautukseen, korjaukseen ja toimitukseen liittyvät kulut.
Uusi turkispeite tai pohja – Jos vaurio on liian suuri eikä sitä voi korjata koiransängyn osissa, suosittelemme vain vaihtamaan tämän. Sinun ei tarvitse lähettää koko sänkyä takaisin. Lähetämme sinulle uuden turkispeitteen tai pohjan täysin ilmaiseksi osana takuuta.
Hyvitys – Jos uskot, että koirasi tuhoaa myös korvatun sängyn ja haluat mieluummin rahasi takaisin, kunnioitamme tietenkin antamaamme takuuta ja hyvitämme 80% koiransängyn kustannuksista (vähennämme vain 20% tuotanto-, pakkaus- ja palautettujen tuotteiden käsittelymaksun). Tällaisessa tapauksessa palautat sängyn meille, ja heti kun olemme vastaanottaneet sen varastossamme, rahat siirretään tilillesi. Kansainvälisen palautuskäytäntömme mukaisesti asiakkaan vastuulla ja velvollisuutena on lähettää tuotteet takaisin varastoomme hyvitystä varten.
Avoin kauppa
Tarjoamme myös avoimen kaupan ensimmäisten 30 päivän aikana, jotta voit nähdä, pitääkö koira sängystä vai ei. Jos koirasi kaikesta huolimatta edelleen suosii vanhaa koiransänkyään Ambient Lounge -koiransängyn sijaan, otamme vastaankoiransängyn palautuksen ja hyvitämme sinulle 100% kustannuksista. Sängyn on oltava vahingoittumaton, tahraton, karvaton, hajuton, jäljetön tai muutoin myyntikelpoinen.
Reiluuskäytäntö
Jos epäilemme takuuehtojemme väärinkäyttöä (tahallinen vahinko, tuotteen palautus takuuajan lopussa, muu eettisesti kyseenalainen käytäntö), pidätämme oikeuden olla tarjoamatta palvelua.
Tarjoamme laadukkaan tuotteen ja haluamme, että takuumme todistaa tämän. Samalla on olemassa yksittäisiä koiria, jotka pystyvät toistuvasti aiheuttamaan repeämiä ja vaurioita kestäviin sänkyihimme. Jos vauriot ilmenevät säännöllisesti, pyydämme näitä omistajia olemaan käyttämättä takuuta useita kertoja. Meillä on monia hyviä ratkaisuja, joilla voimme auttaa sinua. Keskustellaan ja löydetään hyvä ratkaisu molemmille osapuolille!
Palautuskäytäntö
Arvostettuna asiakkaana haluamme, että tunnet olosi mukavaksi ja varmaksi ostoksestasi. Olemme varmoja, että pidät säkkituolejamme maailman parhaina, mutta jos tilauksesi kanssa ilmenee ongelmia, tarjoamme 14 Päivää RAHAT TAKAISIN TAKUUN.Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi 14 Päivää sisällä ostopäivästä, sinulla on oikeus saada hyvitys tuotteiden hinnasta (ei sisällä toimituskuluja), edellyttäen että tuotteita ei ole käytetty. Palautuskustannukset ovat aina asiakkaan vastuulla riippumatta palautuksen syystä. Koiransängyn osalta ylimääräinen 350 kr maksu voi tulla tarpeellisesta pesusta palautetuissa sängyissä. Verkkosivumme kautta ostetut tuotteet voidaan palauttaa täyden hyvityksen saamiseksi palautuskäytäntömme mukaisesti, kunhan olet ottanut meihin yhteyttä 14 Päivää sisällä ostosta ja tuotteet lähetetään sellaisessa kunnossa, että ne voidaan myydä uudelleen. Huomaa, että emme palauta sinulle postituskustannuksia, ellemme ole lähettäneet väärää tuotetta tai viallista tuotetta. Huomaa myös, että tarkistamme jokaisen palautetun tuotteen, ja jos katsomme, että vika on itse aiheutettu, tuotteen hintaa ei palauteta. Hyvitys siirretään alkuperäiselle ostajalle.
Jos uskot, että tuotteessa on vika, ota meihin yhteyttä välittömästi keskustelua varten. Kuvat ovat erittäin hyödyllisiä, jos voit toimittaa niitä meille.
Päivitetty viimeksi heinäkuussa 2023.